jävel

happ, så sitter man här igen, datorn är rätt deprimerande. men finns inget annat att göra nu när alla är på fucking cp arvika. hatar det. bika jävel kom heeeem, nuuuu! tomt utan dig din jävel :( blir väl duschen nu snart eller frulle, vaknade ju nyss så :) kunde inte sova inatt, det är inte ofta jag sover ensam längre, så jag har svårt för att sova när jag väl gör det, va väl vaken till runt 7 och gjorde ingenting. sen somnade jag när jag satte musik i öronen :)  måste köpa solglasögon nu också. har inte fått min jävla lön än. är så sjukt förbannad så jag vet inte vart jag ska ta vägen asså. kommer den inte imorgon så blir jag fan tokigare än tokigast..

det finns ingenting för mig att minnas längre

sööötjävel <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0