sårad av dig

vaknade vid 1 idag, rätt tidigt för mig. hade möte vid 3, ursfyblä för dom. sen blev det ner mot stan med jenny, mötte B och moa. köpte ny bikini, byxor och linne (Y) , allt för 300 kr, fett bra tyckte jag :) sen drog vi bara runt på stan. tills nu, så åkte vi hem till mig, ska snart äta mat. sen vid 9 åker jenny och B hem, blir lämnad kvar då. får se vad jag gör, åker nog till wns till emly, & hittar på ngt vettigt :) . stefan håller på och försöker laga min dator nu, så den är i 10000 delar , haha hoppas han lyckas, jag klarar min inte utan min älskling.. äh nu måste jag va lite social innan dom åker.

jag är så trött på att bli sårad av dig, du leker med mig, men jag märker ingenting, jag hoppas bara på att allt ska bli som jag vill, men det är kanske dags att sluta drömma nu, jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0