Sviker och lämnar

har suttit och tänkt lite nu, hur jävla sjuk får man egentligen vara? Jag vet inte om jag ens trodde att man kunde vara så sjuk, och så jävla knas. jag klarar mig bättre nu liksom men, ändå, det äs sjukt. men det är inte mitt problem egentligen, eller kanske, jag vet inte.. och sen har jag tänkt på en annan sak, Jag trodde faktistk att jag visste vart mina vänner stog. men jag hade så sjukt fel, vissa sviker och lämnar för små saker, eller för andra, ibland känns det som jag bara duger åt er när ni inte har nån annan, tänk på det. Jag har bestämt en sak, men det kommer inte upp här..Till vissa av er, när ni blir ensamna igen, kom då inte till mig, för mig har ni inte längre kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0