2 dagar

hejhej, har inte skrivit på 2 dagar nu men det har hänt så mkt, och jag har ju börjat att jobba, det går faktiskt bra, och jag trivs bättre än vad jag gjorde förra året. jaja iaf, i måndags började jag att jobba, och det regnade hela dagen så vi fick jobba lite i ca 30 min, sen satt vi inne i 5 timmar och gjorde absolut ingenting, det va lite drygt faktiskt,, men efter jobbet så åkte jag hem, och då så hade B kommit hem, äntligen. så vi drog till rud och sen va vi ute och gick lite, de va mys. och idag på jobbet slet jag som ett djur, fett jobbigt va det. men det funkar liksom. lite kul är det också. haha. när jag hade slutat så kom sara och elin hem till mig, och så gick vi och mötte B vid bussen, sen drog vi till rud, och grejs..

Min äldsta lillebror ligger just nu på sjukhuset, och det enda jag tänker på är att jag vill att han ska bli bra. förut så ringde mamma mig och berättade att han hade fått ett anfall, det har aldrig hänt förut, det va ungefär som ett epelepsi anfall, men han har inte det. han hade iaf inte, jag vet inte vad det är för fel, men det enda jag gör nu är och gråter, har gråtit oavbrutet i 2½ timme nu. tänker på alla gånger jag sagt dumma saker och varit elak. förlåt... jag älskar dig & jag hoppas att du vet det, även om jag har varit dum.. när du kommer hem ska jag bevisa att jag verkligen bryr mig, jag är rädd om dig. jag vet att du inte kommer läsa det här. men det känns så mkt bättre att få ur sig allt. förlåt igen för allt..

och nu blir det bara värre, det finns en person som betyder nästan allt för mig, försvann precis ur mitt liv.. och jag kan inte göra ngt åt det.. om du ser det här, så vill jag tacka dig för att du finns, och tiden med dig var underbar, dom bästa åren i mitt liv, det finns ingen som du, och jag älskar verkligen dig, och kommer aldrig sluta göra det.



Jag är kär på rikigt, inga fler lögner. du är allt för mig och lite mer än det, allt jag vill är att du ska känna samma sak..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0