fotbollskväll

Hemma nu då, i min egna säng, snart blir det ghost wisper eller hur det nu stavas. sen sova, har fruktansvärda kramper i magen, kan inte äta ngt längre, kan inte ens dricka cola utan att få spykänslor. faktiskt välldigt jobbigt, och jag har inte en aning om vad det beror på. idag iaf, så åkte jag till kil vid 7 tiden, där väntade bika & emmelie på mig, och när jag gick av bussen så självklart ska det börja spö regna så hela jag va genomblöt, inte det roligaste kanske. men men, när jag väl kom fram så gick jag torra byxor av emmelie, sen blev det FOTBOLL, jag som egentligen hatar fotboll och tycker att det är jätte tråkigt att kolla på, det va faktsikt roligt, vi satt där och drack cider och åt popcorn, eller ja, jag försökte få i mig lite iaf :P, men kul hade vi. läste nu på kissies blogg att det ska komma nån ny sorts cola, dom låter faktiskt inte speciellt goda asså. men men måste ju testa när dom kommer ut.


Jag och bika laddar inför fotbollen ;)




Sovgotttt. Pusss på er // S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0