magsjuka

arg arg arg. skrev nyss ett jätte långt inlägg och DET försvann!, jaja imorse när jag vaknade så vaknade jag lite för tidigt, vid en 6 på morgonen, vaknade av att jag mådde illla, och det slutade med att jag satt på toaletten och sprydde, inge vidare mysigt och inge roligt att veta heller, jag har fått magsjuka wihi (Y).. har spenderat hela dagen i sängen och kollat på 12 avsnitt av ghost whisperer är inne på nr 13 nu.. mer blir det, men när säsong 2 är slut, vad ska jag kolla på då, för jag tror inte sägong 3 har kommit, nån som vet en bra serie som jag inte redan sett? ge mig tiiips, jag blir tokig om jag inte får se på ngt, jag har nästan sett alla filmer, som går att titta på, såg föresten sex and the city filmen för nån dag sen, och den va faktiskt inte alls så bra som jag trodde att den skulle vara, den va för dryg, men den går att titta på,och så såg jag på fools gold, riktigt bra, den rekomenderar jag ;).
 
imorgon är det midsommar och jag blir sängliggande. som förra året när jag hade 40 i feber och kunde knappt röra mig. jag tror jag va sjuk året innan det också, det är ngt med mig och midsommar, men jag vet faktiskt inte vad..nu när det är natt eller jag ser det som kväll men iaf, det är ensamt, alla sover, ingen som ringer eller skriver sms eller på msn. och ingen älskling som ligger brevid mig, det är så tomt utan dig! hoppas jag får se dig en sväng imorgon iaf..

jag har börjat inse nu.,

Pusssssss /  S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0