tråkmåns

sitter hemma hos min bebis nu, har bott här nästan hela veckan och blir nog att jag kommer flytta mkt av mina saker hit efter skolavsluningen :) helgen har varit lugn faktiskt, på fredan va jag med jenny, och så träffa vi linnea och lumpan de va roligt :) . lördan blev de jobba, det gick väl bra, men lite jobbigt va de faktiskt, har träningsvärk i vaderna idag. haha, igår såg jag på den gröna milen, de va meningen att bebisen också skulle kolla med mig, men han vill fan aldrig se på film. TRÅKMÅNS. idag blire väl inget spec, film vid en 9 tror jag :) .& imorgon blire åka till karlstad igen, ska sova hemma nästan hela nästa vecka. :( . jenny sover hos mig imorgon för på tisdag blir upp tidigt, och iväg till bussen och till skolan, för att sen åka till GÖTEBORG :D . kommer hem på onsdag, längtar som en dåre. masssssa kort blire också :) och på lördag nästa vecka blire björn rosenström med Bebis, Patricia och madde :) fett bra ;)

va hos soc i torsdags, och dom jävlarna fattar absolut ingenting, tar massa saker förgivet hit och dit, blev så sjukt arg så jag började gråta på mötet. sjuka as ber mig att göra vissa saker, och masssa annan skit!

Du har fångat mitt hjärta

Puss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0