Varmt

sjukt va varmt det är, sitter här i lilla arvika och det är fan 17 grader redan nu och kl är 8 ! inatt så har jag knappt kunna sova pga värmen, har drömt massa knas och grejer. egentligen så har jag inte tid till att sitta här och skriva liksom men men, helgen har inte varit så bra. börjar tröttna på det här jävla festandet hit & dit. på fredan satt vi iaf hemma hos linnea och drack, det va faktiskt mysigt. och lördan så gick jag ut och solade lite. sen kom coffe och vi drog till anni och där blev det grilla, skit mys :) fett gott blev det också, ni kan det där med grilla ;) senare på kvällen drog jag & coffe till grums och sov där,  första gången jag va där :) . när jag vaknade så hade jag festaste myggbettet på rumpan ;> haha. men konsigt nog försvann det bara. ajja, vi åkte hem från grums vid 10 på morgonen, eftersom jag skulle jobba. men det blev inte till att jag jobbade förenns vid 2 tiden :P hade sjukt ont i njurarna, har det fortfarande, och nu så känner jag att jag har nackspärr också hahaha urs, jag har ont överallt :) nej nu måste jag skynda mig. tåget går 08:45 till stan :)

Pussss / S

Kommentarer
Postat av: tjocka tanten

Stå på dig tjejen för du kan och orkar! Allt kommer att bli bra , även om saker och ting tar tid ibland. Se vad du har åstadkommit under de snaste året och sträck på dig och var stolt ;)
Kram på dig & sov gott!!!

2008-06-04 @ 23:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0