Veckan

happ så va man hemma då, B har lämnat mig, tråkigt så nu är jag själv, idag så har jag och B åkt hem till mig från rud, somnade där (A). igår kväll/natt va faktiskt roligt :) . iaf, när vi kom hem så städade jag mitt rum och B låg död i sängen, sen blev det tv-speeeeel. fett bra. men nu sitter man här, deprimerad som ett jävla as framför den här jävla skärmen. har fan inte suttit mkt vid datorn den här veckan asså, och det har varit fett gött.. egenligen får jag inte sitta här nu, men det är ändå ingen hemma så får passa på, måste fixa filmer och så. imrgon hoppas jag att B kommer igen, och det blir det som vi vill så har vi lite att fixa ;) . och grekjäveln ringde nyss också, kul att få prata med dig då och då. saknar dig fettttttt.
idag är det redan söndag, shit, veckan har gått rätt fort men ändå dryg. men men det har varit en sjukt bra vecka iaf, tack för det :D <3333

jag saknar den där känslan, jag saknar att va kär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0