natten

@ emmelies place. har haft så grymt kul denna natten asså, jag och min älskling åkte hem till min andra älskling(emmelie) vid 9 igår. och jag och emmelie sminkade och klädde ut josef, och han va läskigt lik en tjej asså, bilder kommer. nu så städar vi och dunkar musik, för imorgon blire roligt :) Bästa Natten på länge, Coffe, emmelie och josef, ni är BRAAAA. <333333

Jag vill inte bli som alla andra svenskar, som flyttar hemmifrån och glömmer bort sina föräldrar, hur fan kan man glömma vart man kommer ifrån. Jag älskar dig mamma, hälsningar din enda dotter <3.
jag säger aldrig att jag älskar dig, även om vi bråkar mycket och jag blir arg och säger dumma saker, så menar jag det inte. Jag Älskar dig Mamma, tack för att du alltid finns där. när jag behöver dig!


Christoffer Fredrik Oskarsson, Jag Älskar dig, du är mitt liv, med dig är jag lycklig. jag vill aldrig mer leva utan dig. jag hoppas det är du och jag livet ut. Förlåt för alla gånger jag har sagt dumma saker & varit elak, jag menar det verkligen, förlåt. JAG ÄLSKAR DIG, 20/11-07 Föralltid <33

Pusssssssss ///  S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0