Du & ingen annan

gick upp tidigt imorse, åkte ner till stan och mötte sara. va med henne tills skolan började :) sen skola till 2, dryyygt vare, jag va trött & hade ont, så de va inge vidare. efter skolan drog jag mig ner mot stan och mötte saraaaa och folk :) suttit i stan tills nu typ. är trött som ett aaas. blir nog att sova en sväng :) gött. imorgon har jag hemmastudier, göttttt. & imorgon ska Sara&Robin sova hos mig :) wihii.

26 dagar kvar tills vi åker till göteborg med klassen, kommer bli fett kul.
Jag, Emmelie & jenny ska springa runt på liseberg och åka alla karuseller 20 gånger :D
bäst kommer det bli :) Fett kul att Emmelie ska med också :D

Mitt liv var en paradis men nu är allting borta, för jag vaknade ur drömmen & då var allting borta om du bara kunde ana hur jag behöver dig. du är allt för mig, du & ingen annan, jag vill ha dig vid min sida, tänker aldrig på nån annan. Lyckliga dagar, vilka dagar menar man då, nån har gömt dom bra, för jag har aldrig sett dom ens.

saknar aldrig det vi hade. saknar aldrig dina kramar, Jag vill glömma det som hänt, glömma allt som vart & allting som jag kännt, jag kan lova dig en sak, jag känner ingenting, absolut ingenting, jag har gjort som jag vill, jag har gått vidare nu hatar jag dig. tänk på det som har varit och hur du behandlade mig.


Stiiiiiiiiiine ;>


Pussss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0