helgen

helgen har varit underbar faktiskt, igår va inte den bästa dagen kanske. lite drygt sådär. va för trött för att vara ute. men fredan va faktiskt riktigt bra, vi satt uppe på nått berg och drack lite sen drog vi oss ner på stan, där va det ju inte så bra., men det va roligt :) fredan va nog den bästa dagen på riktigt jävla länge :)(A) och torsdan va faktiskt också riktigt bra, jag & emmelie drog hem till idasötnos & där va det massa folk :) så sen drog vi alla brudar upp på det där berget och satt där och pratade och så :) myspys :)  tack för en bra helg <3

förövrigt så är min dator fortfarande död. och jag är ledsen för det. jag kan inte lägga in kort ;(

jag mår bra nu igen, tog sin lilla tid, men det va vissa personer som faktiskt gjorde mig glad igen & fick mig att glömma allt det dåliga. <3

jag saknar dig

Pussssss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0