Kattunge

har inte orkat skriva på ett tag nu, nån dag eller så. har iaf varit i skolan några timmar på tisdan och onsdan, va lite jobbigt faktiskt, fick inget gjort, satt bara där & försökte men hjärnan ville inte samarbeta. så nationella provet har jag inte gjort än, och vet heller inte om jag kommer klara av att göra det. imorgon blire nog ingen skola heller, känner mig inte helt bra, för mkt tankar som svävar runt i huvudet på mig nu. snart ska jag tydligen få tid på bup också, inget jag vill, men dom tror det kommer bli bättre om jag pratar med nån där, men bup har aldrig hjälpt mig förut, varför skulle det kunna göra det nu?

jaja, igår tror jag de va, så fick jag en kattunge. jag, mamma och mormor va iväg och hämtade den i forshaga, och den är gudomligt söt och hur busig som helst. jag har några rivsår på händerna, för den lilla busen har ju långa naglar. och sylvassa är dom. vi har inte döpt den till något än, kommer inte på något bra namn till lilla tösen. just nu kallar vi henne, kattebäbisen & baby. nån som har namnförslag till min lilla Baby ? :)

jag vet inte hur jag ska förklara, det här va mitt val. & det är det här jag vill.. jag vet att du kommer bli arg, men jag kan inte göra ngt åt hur jag känner. kommer nog ta ett tag innan jag kommer att kunna berätta, jag är rädd för vad du kommer att säga. så nu kommer jag väl må ännu sämmre pga att jag måste gå och hålla det här inom mig.
det finns en till person som jag är orolig för att berätta det här för, jag hoppas hon du kommer ta det här bättre, och förstå mig..

Jag vet inte hur länge jag kommer orka att stå ut. hur länge kommer jag orka att kämpa?

image85


Pussss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0