Nöjd

jag är faktiskt riktigt nöjd med hur bloggen ser ut nu :)

Idag har varit en riktig slapp dag, sovit hela dagen, sen luggit i sängen med datorn. har inte ens käkat frulle än, känner nu hur magen börjar skrika efter mat, kanske ska gå upp & fixa lite mat, sen ladda ner en film, och bara ligga och ta det lungt, inte tänka på ngt, det behöver jag.. fast jag ska ju vara barnvakt idag också, men det är ju inte så jobbigt, dom lyssnar på mig, och jag slipper göra mat idag :) . bliir pizza ;)

har tänkt på en sak, jag förstår inte varför jag bryr mig om vad alla andra tycker om mig, vad alla andra säger om mig. okej det påverkar en välldigt mkt, men det ni säger betyder inte ett skit, varför inte bara skaffa er ett eget liv och prata om? man lever bara en gång så varför inte utnyttja det, så tänker jag!. så låt mig leva hur jag vill, om ni inte tycker om det, skit i det. ni behöver inte bry er om mig.

Sara, du är andledningen till att jag vaknar varje morgon <3

Pussss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0