Program

herregud. jag blir ju tokig, såg nyss sista avsnittet på desperate housewives, och jag vet inte om det ens kommer mer avsnitt. det kan inte sluta sådär bara, nu är det ju helt knas. ni som inte sett det. förstår nog inte, men ni kommer förstå när ni ser. slutet är heeeeelt knas. förstod ingenting. GALET. kommer det ens en säsong 5? nån som vet det? jag blir tokig nu,. nu har alla mina program slutat, Gossip girl är slut, prison break är slut, desperate housewives är slut, & heroes. VAD fan ska jag titta på under sommaren? kanske ska börja om från början på alla program. haha :) om 110 dagar börjar heroes säsong 3 i usa, jag längtar :D ja jag vet jag är tv nörd, eller ja, så kan man inte se det, jag kollar aldrig på avsnitten på tv:n utan på Datorn ;)  men men nu blir det fortsätta städa upp i mitt rum lite, det ser verkligen förjävligt ut nu asså. helt sjukt att jag ens orkar vara här inne, ja egentligen orkar jag inte det men. ajja nu måste jag sluta skriva. haha

pusss / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0