sjuk

sovit nästan hela dagen idag, skulle egentligen till skolan, men vaknade av att jag hade fruktansvärt ont i benen, och magen. har fått benhinneinflamation och så jag äter nån medicin som man får ont i magen av, och nu känns det som jag börjar få feber och skit, TRÅÅK. jag vill inte bli sjuk nu när det är fint väder ute. snart blire nog lägga sig i sängen och kolla på nån dålig film. har sett alla som jag har typ 56 ggr. så dom är dryga nu. och min stackars lillebror har fårr körtelfeber. så han har luggit & sovit i flera timmar, Urs tänk om jag också får det nu ;(. då dör jag eller ngt. menmen, inatt hade jag världens jävla mardröm, och den va sååå jävla verklig också. läskigt.

det är sjukt faktiskt, häromdan kom jag och tänka på dig. & jag hade nästan glömt bort vem du var. men gick iaf och tänkte lite. & jävlar va glad jag är nu till skillnad från då.. okej, vissa dagar för mig nu är välldigt deppiga, men dom flesta dagar mår jag bra.

Sötnos, Jag saknar dig.

Pussss // S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0