Sommar

idag är det en sån dryg dag man egentligen bara vill sova sig igenom. jag sov rätt länge faktiskt, men iaf, när jag vaknade ringde jag emmelie så kom hon hit, så gjorde jag mig iordning och åt frulle, och sen blev det ner till stan, och herregud vilket väder det är. det är nästan för varmt. men sommaren är här iaf. efter stan blev det en sväng till wns, och efter det blev det hem och vara barnvakt. gjorde tacos till bröderna, det blev rätt så bra faktiskt. :) och nu sitter jag här vid mammas dator, eftersom min laddare gick sönder igår så kan jag inte sitta vid min egen ;(, känns som hela livet är trasigt nu. men blir att fixa laddaren, om det går. annars får man köpa en ny.

kanske aldrig kommer glömma dig, folk kanske skrattar när jag säger så, för har ju sagt så ett antal gånger, men med dig är det speciellt. du är speciell.

Du kan väl ge det en chans.

puss / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0