Underbart <3

Gick in på lunar nyss, som jag inte varit inne på as länge. hittade många söta saker som folk skrivit till mig i sina bloggar där :) <3

EmelieMagnusson :
Lör 10 nov 2007 15:48
Stiiine Klem , du är mitt ljus i mörkret
du ska veta jag kommer alltid att finnas där för dig <3
tack för att du finns , du är en av mina bästa vänner gumman.
Du betyder enormt stiiine...Jag älskar dig väldigt mycket <3

MalinLöfkvist:
Sön 27 aug 2006 16:54
Stiine är den Bästaste Tjejen som finns , Finns ingen bättre än henne ( : I love you , Den dagen jag träffade dig sken solen stort , Du är en riktig kompis , sånna finns det inte många av ( : Tur att jag har hittat min ( : Henne kommer ingen att ta ifrån mig , Hon är Bäst helt enkelt , MINMINMIN Foreever Stine & Malin ( L ) <3

Mån 11 sep 2006 21:30
Jag har hittat min bästa vän för livet hon heter Stine Klem & hon är den bästaste vännen man kan ha , Den dagen jag blev kompis med henne , kännde jag ngt stark mellan oss , det var ngt speciellt , Det kallas Evig vänskap , ngt sånt man aldrig släpper , Alla vill ha en riktig kompis för livet , Men jag har redan fått min , Vi är gjorda för varandra , Det ska vara så annars skulle vi inte förts till varandra <3 :)

SaraEriksson:
Tors 30 aug 2007 23:29
Hjärtat, om jag skulle kunna förklara hur mycket du betyder för mig skulle jag kunna döda för att du skulle förstå. Vet du hur mycket jag älskar att se dig glad? Vet du hur mycket jag älskar att vara med dig? Vet du hur mycket jag älskar att höra dig skratta, när vi skrattar sådär mycket tillsammans att det gör ont i magen. Att höra ditt skratt skulle kunna få mig på bra humör nästan när som helst. Vet du hur mycket jag älskar när du är sådär arg. Vet du Stine, vet du hur mycket jag älskar dig!



Jag önskar att jag kunde förklara för er hur mkt ni betyder för mig, inte bara ni 3 utan alla andra underbara vänner jag har.  jag kan nog inte hittta bättre vänner än vad jag har . ni är dom bästa. och glöm aldrig att jag älskar er  sjukt mkt och att jag alltid kommer att finnas här, som ni gjort för mig.


Pusss /  S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0