bergvik

patricia tvingade mig att skriva nu, eller ja, hon klagade på att jag inte hade skrivit ngt så får väl göra det :) . idag så gick jag inte till skolan utan sov till typ 3-4 ist, de va skönt faktiskt. sen kom jenny hit, så åkte vi hem till patricia, sen mötte i marcus och så åkte vi till bergvik och käkade. sen mot stan igen, jag ska köpa två piercingar av marcus, en är en visselpipa som jag redan fått, och andra är ett piller. 2 st för 90 kr det är rätt bra tycker jag :) . nu sitter jag här med jenny och vi ska ääääta mat. haha och se på PB. och jag ska dricka kafffffffffe, och jag är jävligt övertrötttt haha. imorgon åker vi till sthlm, kanske kommer bli kul. annars får jag väl göra ngt så det blir roligt haha :) . nu orkar jag inte mer, men duger det här patricia ? . pussssss



visst är piercingen söt :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0