drickat till ikväll

äntligen äntligen äntligen fredag. det har varit ganska stessigt idag för mig, började med att jag vaknade hos patricia, sen kom mamma och hämtade mig och körde mig till rud, jag skulle till min gammelfarmor och städa hos henne, jag tjänade 500 kr på att dammsuga och torka golven, lättförtjänta pengar kallar jag det. sen drog jag hem och packade. mötte anni och micke. sen fixade jag drickat till ikväll. och drog hem till patricia, hon hade fixat sitt rum så nu är det jätte fint. sen gick jag in i dushen, och nu sitter jag här och väntar på att hon ska bli klar. och snart kommer marQz :D hoppas alla får en bra kväll. för det ska jag verkligen ha :) <333


jag kommer aldrig sluta kämpa för din kärlek


Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

de blev en bra kväll <3

2008-11-22 @ 02:05:02
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0