förhoppningsvis

ja kvällen igår va as bra, vi gjorde oss iordning här och drack lite samtigt, sen kom 2 st  och hämtade oss och körde oss till joz. där va samme och joz, efter ett tag kom meyer mackan och jocke :) det blev en riktigt bra kväll tycker jag. tills vi drog in till stan, där fuckade allt sig, en idiot till kille började tjafsa med oss, så det blev bråk hit och dit. nån bra smäll fick han iaf ;) haha sen gick vi vidare till haga där allt fuckade sig ännu mer, jag blev ner buttad i backen, men sen skyller killen på patricia och hon tror då själv att det är hon. idiot äckel,. hur kunde du göra så mot mig ?

idag drar vi till kil förhoppningsvis, pengarna knasar lite, men det ordnar sig alltid :)

nu måste jag faktiskt börja göra mig iordning om vi ens ska hinna något idag haha :) .

det känndes så bra när jag fick höra dom orden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0