lösningen

det va inte så illa i skolan idag faktiskt, hade bara 2 lektioner som vanligt. första va svenska. höll på att somna. efter den åkte jag hem och sov :) . vid 2 åkte jag tillbaka till skolan och hade en dryg lektion och nu är jag hemma igen, jag vill sova, men b kommer snart så vi ska väl hitta på ngt antar jag. hela denna vecka har jag fullt upp med att vara barnvakt, riktigt tråkigt. på fredag har jag och mamma planerat att vi ska lämna in min kamera, displayen gick ju sönder för några månader sen, och så ska vi fixa legg till mig också. det är ju inte alls länge kvar tills jag fyller år nu. skönt. men nu ska jag platta håret. pusssssss


det kanske är enda lösningen för mig att bli lycklig igen.

Kommentarer
Postat av: malin

Visst är dem :D Förstår du att jag har svårt att bestämma mig eller?;) Hehe

2008-11-10 @ 18:29:12
URL: http://mermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0