självklart inte

så va denna söndag slut då, snart ska jag upp och gå till skolan, urs. jag vill inte, jag är fortfarande bakfull, inte skönt. igår hade jag inte tänkt att göra ngt men peppe kom och räddade min kväll. hade riktigt roligt. när jag vaknade imorse så snurrade allt, ville somna om men det gick självklart inte. har nästan bara luggit i sängen hela dagen, de har varit rätt skönt faktiskt. drog ut och träffa toni en sväng, sen cyklade jag bort till peppe så satt vi och pratade lite :) . men nu ska jag faktiskt se på Ghost Whisperer , ha de bra ; )


det är sjukt, då menar jag riktigt sjukt, förstår inte vad det är med mig, men det känns ändå bra, men ändå inte, jag kan inte förklara, allt blir bara fel då. och allt kan bli knas. det här kommer inte leda någonstans men ah. jag vet inte

Kommentarer
Postat av: malin

Härlig blogg du har! :) Du har inte lust att hjälpa mig genom att säga vad du tycker om skorna som jag nyss lagt upp i ett inlägg? Ska köpa present, men kan inte bestämma mig =/

2008-11-10 @ 01:59:49
URL: http://mermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0