små sjuk

ligger i min underbart sköna säng nu, och har kollat på dirty sexy money hela dan, eller ja har kollat på heroes och prison break också. riktigt spännande nu. har blivit lite små sjuk, spydde förut direkt efter att jag hade ätit, har ingen aning om varför. lite sjukt, nu mår jag mkt bättre. mamma gick och köpte cola åt mig, snällt eller hur. nu ska jag faktiskt fly. godnatt allihop. pusspuss

patricia andersson, du är det bästa som hänt mig på riktigt länge. jag är så glad att vi har blivit så bra vänner.
jag mår alltid bäst när jag är med dig. älskar dig grymt mkt gumman <3

Kommentarer
Postat av: ' j e a nn y - VOTE FOR ME

Fin blogg ^^

2008-11-25 @ 22:25:06
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0