spyro

fruktansvärt trött, har antagligen hjärnskakning, urs. hela helgen har varit sjuk, och efter allt som hänt , har jag faktiskt ingen lust längre. ingen alls. sjukt att säga det. nyss va allt så sjukt bra, men jag skönk  till botten igen, alldeles för fort.

idag så har det varit en ganska bra dag förutom allt som hänt mig nu, jag & C gick på bio, vi såg twilight, och så sjuuuuuukt bra den filmen är, jag skulle kunna se den om och om och om igen, hur många gånger som helst. jag älskar den, och jag älskar han. omg vilken kille. dör ju för han då <3333

idag så fick jag också det nyaste spyro spelet av mamma, jag är världens nörd när det gäller spyro nu jag är lite lycklig för det <33 nu snart ska jag spela lite, så länge mitt huvud orkar.

godnatt då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0