vad säger du b?

en riktigt bra dag idag. b kom hit, vi satt här, hade sjukt tråkigt. sen kom vi på värsta idén, ngt jag inte tänker skriva här. men då gjorde vi det iaf, hade riktigt roligt. eller vad säger du b? , efter ett tag mötte vi patricia och hennes kompis emelie, så åkte vi upp till rud och sen tillbaka. så gick jag och b hem och pratade om minnen och fy fan vad jag saknar vissa saker och personer mkt. när vi kom hem satte jag mig med mamma och kolla på tv det va mysigt, och nu sitter jag i rummet och har absolut ingenting att göra. tänkte försöka hitta nån bra film. ge mig tips ?

du våldtog mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: Tackarrr :D

2008-11-11 @ 00:06:12
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: rebecca

YEEY, that's my life :)

och vi behöver inte köra på såna grejer vi kört förut

räcker med det vi snacka om :)

2008-11-11 @ 09:48:14
URL: http://bikisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0