äntligen

gissa om jag är glad, äntligen är min älskling fixad, efter nästan en hel sommar och en halv höst eller vad man ska säga det så är den fixad, det går ju lite fortare när pappi ska fixa saker, mammi kan va lite dryg på sånt ibland, glömmer bort hit och dit, men det är ju skitsamma nu, för jag är så sjukt glad :D idag då så sov jag till 3 halv 4 nån gång, blev ingen skola för mig asså, och imorgon är jag ledig skönt, men när jag vaknat gick jag upp och åt frukost och drygade, sen åkte jag till stan, mötte linn och moa, så åkte vi till kronoparken. där träffade jag min sötnos. och bika. :D . och nu har jag precis kommit in till pappa, satt ute med sötnosen i en timme eller så, <3 . men nu blire lite mat och sen film tror jag :) . pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0