brännmärke

helgen har varit helt okej, i fredags va jag i skolan en liten stund, sen åkte jag hem och väntade på B, så åkte vi till rud och va där en liten sväng, och efter det åkte vi hem till emelie och drack lite, vid 12 åkte vi ner mot stan där hände det ju inge roligt, så efter ett tag åkte jag hem till pappi, men gick självklart av vid fel busshållsplats så jag fick gå en bra bit, och jag hade på mig världens jobbigaste klackskor, urs det va riktigt tråkigt. när jag väl va hemma gick jag ut och träffade en, vi stog och pratade ganska länge. sen blev det hem och sova, på lördag vaknade jag vid en 2 och mådde sjukt dåligt, så kom emelie och hämtade mig så åkte vi hem till henne och slöade bara, sen kom det en massa brudar dit, och vi började dricka, och det va inte speciellt kul faktiskt, men det dög :) , jag tappade min glöd i soffan och satte mig på den så jag har ett fint brännmärke på rumpan, att jag alltid ska lyckas bränna mig när jag är hos emelie hahaha :) . vi åkte ner till stan vid 12 eller ngt, gick till day and night och emelie bjöd på lite mat och det blev välldigt grisigt, tror det finns väldigt fina bilder på mig när jag äter hahaha :) . senare blev det akuten och vi spenderade några timmar där, men inget mer om det, nu så har jag precis kommit hem från kronoparken, jag och moa åkte dit för vi hade inget att göra, som alltid när det är söndag.. där träffade vi nowsad, så kom b & emelie och sa hej, sen drog vi hem, och nu har jag ont i mina fingrar hahah :) . onödig information egentligen. men va fan, skit sammma :) . nu blire film och mat :D . pösssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0