dålig jävla

en tråkig jävla lördag, jag vaknade halv 6 idag, mådde skitskitskit. fredagen va inte alls ngt bra, jag hamnade med huvudet i toaletten och spydde som as, jag började grina pga massa minnen, alla trodde ngt helt annat tydligen, ngt jag skrattar åt nu. sen flydde jag till stan utan att berätta det för någon. mötte några trevliga tjejer, när jag väntade på bussen, sen kom jag in till stan utan att veta vad jag skulle göra, haha. minns faktiskt inte heller vad jag gjorde.. slog till nån  jävla kille, onödigt. ahh och skit. tråkig jävla kväll. blir nog lungt i några helger framöver. trött på det här.. är bara arg nu, ajja jag åkte iaf ner till stan vid 8 idag, va med B och samme, det va ju trevligt förutom att vi hade jävligt tråkigt. sen så stör jag min på att ni ens orkar lägga ner tid på att skrika fjortis efter mig.. töntigt. ni har ingen anledning till det. och nu sitter jag här i min säng som vanligt och funderar på en jävla massa saker, imorgon är det äckel söndag, andra avenyn blir. sen äre bara en vecka kvar i skolan sen äre lov. har jävligt lust att åka till norge faktiskt med blir nog inge med det. stannar hemma med B ist..

och jo, jag börjar fundera på om du har gått bakom min rygg, det som du sa  häromdagen börjar jag fundera på om det är sant.. trött på alla nu . idioter !!!

nu ska jag äta mina jävla pommes och kolla på nån dålig jävla film , ha det skit. hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0