fortfarande vaken

inte speciellt trött, kl är bara 02:16, men blir kolla på nån film nu snart tror jag. iaf, nu har jag kollat igenom min dator och tagit bort massa saker som är onödiga attt ha kvar, och hittat sjuka videor som jag och B gjorde i somras, blir att lägga in dom på mobilen och visa henne imogon, jag gissar på att hon kommer skratta :) . och massa roliga bilder hag jag hittat också, våran sommar va ju sjukt rolig även om den va jävligt dum. men va fan vi hade kul. på lördag blir det nog träna med pappi om jag inte är för bakfull, haha blir ut imorgon då, eller ja idag kl är ju över 12 och det är äntligen fredag. först ska jag ju vakna då, sen blire väl åka hem till mammi städa och så, om jag orkar. och sen träffa b, sen fixa mig och massa annat onödigt, nu ska jag gå ut i kylan och ta mig en cigg i mörkret, fan det är tråkigt asså, inte för att det måste göras men annars kan jag inte sova lungt :) . haha . puss och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0