glömma dig

jag kämpade hårt med att glömma dig, men nu är du tillbaka i mitt huvud, det går helt enkelt inte att glömma. hur mkt jag än vill så går det inte.. jag vill inte känna såhär för dig, det har jag aldrig velat. det känns sjukt att jag känner såhär igen, jag trodde faktiskt att jag hade glömt, men det va kanske personerna som va i närheten av mig som fick dig att försvinna för ett litet tag. du kommer alltid finnas där...fuck.. jag kommer aldrig bli lycklig!

urs jag är så trött på allt just nu, mitt rum ser ut som fan, luktar äcklig. och är bara het jävla snuskigt. måste nog städa. om jag orkar det asså. egentligen vill jag bara ligga här i några dagar, men vad tjänar det till? ingenting, jag missar massa i skolan, blir mer deprimerad och skit, imorgon blir det nog ingen skola, får göra ngt vettigt hemma. läsa eller ngt sånt. jag längtar till helgen, det blir jag, joz bika och samme än så länge, men inga mer jävla tatueringar den här gången haha :D . nog med sånt nu.. snart är det lov också, det ska bli skönt, jag hoppas vi har fått studiebidraget innan dess. fast det tror jag inte. nu ska jag faktiskt se på desperate housewives. 


så länge vi har varandra, kommer vi klara allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0