hösten

jag har kommit fram till att jag hatar hösten, det är på den här tiden jag blir mest deppig, det är väl ganska normalt att man blir det har jag hört. men ändå det är jobbigt. idag hade jag inte stor lust att gå upp ur sängen. jag som sov så skönt. men mamma väckte mig på ett snällt sätt idag iaf, så jag gick upp, cyklade till skolan, va där på svenskan, sen åkte jag och jenny hem till mig och käkade lite, sen drog vi tillbaka till lektionen som började 14:10, där såg vi på nån dålig film. sen åkte jag hem. nu sitter jag här. måste städa rummet mer nu, igår så bytte jag och mamma rum, jag blev galen på grannarna, det låter alltid så konstigt i rummet som är brevid mig, undrar ibland vad dom håller på med, men iaf vi bytte rum, och säng så nu har jag fått en bättre säng :D . och idag ska vi sätta upp mina tavlor och hyllor tror jag. måste se till att ta lite kort med b också, så jag kan framkalla korten snart, vill ha lite mer kort med b än vad jag redan har. tänkte sätta upp en massa på väggen. en affisch kanske? haha. nej nu blire vila lite innan b kommer. pusssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0