huvudvärk

hallå, har precis kommit hem nästan, det va väl snart en timme sen men ändå :) , efter skulan så åkte jag hem & kollade på gg, men somnade ngt jag aldrig har gjort  förut när jag har tittat på det haha. sen ringe b och väckte mig, då gick jag upp. och åt lite mat, och fick min hylla uppstatt, så nu är nästan allt klart i rummet, imorgon ska jag nog framkalla kort på mig och b. så jag kan sätta upp lite. jag och b har varit ute och tagit kort i skugen idag, synd att det va så mörkt ute bara, vi va lite sent ute, men det blev rätt coola kort ändå, imorgon kommer hon hit direkt efter skulan, så ska vi gå ut och ta mer kort när det är ljust ute, hoppas fan inte att det regnar bara, det vore ju synd. nu är det tänkt att jag ska fixa lite mat och se på pb och heroes, mitt huvud exploderar snart, har haft huvudvärk i flera dagar, grymt jobbigt. jaja, pusssspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0