skolkort

happ har nyss bakat klart bröd, tänkte va snäll mot folk här hemma och göra ngt. mamma blev iaf glad. och mammi har hjälpt mig att plåstra om min tatuering som jag har fått infekterad på handen (Y). den är inge vidare fräsh nu asså.. urs det är bara tisdag imorgon, börjar skolan kl 10 typ. ska till rektorn imorgon, och prata om min matte & idrott -.- , men det är väl lika bra att allt blir löst nu. har inte varit på matten på kanske en månad nu. jag hade gärna gått om jag inte hade haft bengan som lärare fan. nej urs, nu vill jag inte tänka mer på skolan utan nu blire en rykare, mat och saft. sen blire sova. och jo, mitt skolkort kom idag, hahaha :) . eller ja, det såg bättre ut än förra året .. pussssssssssssssssss godnatt <3



sommar <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0