hockey

mys dag idag, först fika på waynes med brudarna igen sen blev det hockey, dessutom gratis ;) och sötaste va ju också där :D . fett nice. hostan börjar bli bättre nu också :) , imorgon blir det skolan, börjar kl 12, men ska va där lite innan och träffa moör lire :) sen på kvällen blir mys hos mig en stund sen blire väl ut på stan en sväng, och sen på lördagen skulle de va tjejkväll igen hos emly men vi får se hur det blir med de eftersom hennes pappi kommer hem imorgon, annars får vi väl hitta någon annan stans att vara, inga problems. måste börja ta lite mer kort så jag kan framkalla och sätta upp i mitt rum =) . nu blire in i rummet igen, städa lite och så :) .

jag är sjukt kär i dig, bara dig. har inte kännt såhär på riktigt länge. jag hoppas du tar det här på allvar nu, och att du menar allt du sagt. jag strunar seriöst i vad alla andra säger, för det är bara dig jag vill vara med.. <33333

MLES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0