Onsdag

Onsdag och halva veckan har redan gått, snart är det fredag igen. riktigt skönt faktiskt. det blev ingen orientering för mig idag fan, sov till kl 2, skönt att få sova ut lite, satte mig vid datorn en stund sen in i duschen, och satte om mitt löshår också, ser bättre ut nu tycker jag, längtar tills jag kan ta ut det, många som tycker att jag ska göra det nu, men det kan ni ju glömma :) , jag trivs med mitt långa hår, menmen när jag va klar med allt så gick jag till bussen och åkte ner till stan och mötte emly moa och linn, gick till uno. sen blev det hem och barnvakt en stund, sen stan igen, & jag linn och moa åkte upp till krp, så träffade jag baby en stund, mys :) , och nu sitter jag här och ruttnar lite, fast nu blir det ju gossip girl och prison break :) ,förövrigt så har jag börjat läsa första gossip girl boken, mkt roligare än avsnitten faktiskt, händer så mkt mer :D.  är så sjukt glad för att det har börjat igen, om bara några dagar börjar ju heroes är super glad över det. och söndag äre andra avenyn :D wie., haha. skola imrgon då. dryyyygt. sen blire ju va med mina brudar tror jag, och senare kanske träffa baby :) . nä nu blire gg :) pussssssssss<3


du är världens underbaraste, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0