sjukt kallt

mår inte speciellt mkt bättre idag heller, har sovit halva dagen sen har jag gått runt som ett lik, imorse fick jag i mig en riskaka, och efter det har jag ätit lite pommes och drukit cola, äter jag mer mår jag illa, ögonlocken känns fruktansvärt tunga och jag vill egentligen inte vara vaken, men jag måste väl antar jag, förut va jag på stan med moa ett tag, men det va så sjukt kallt så vi drog hem ist, nu funderar jag på att hitta nån bra film att se på, sen städa lite i mitt rum kanske, fuck jag saknar min bärbara dator, så jag kan sitta inne i mitt rum, ensam.. hoppas den går att fixa, annars måste jag spara pengar så jag kan köpa en ny fan, jaja. nu blire balkongen och ta en nypa "frisk" luft. pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0