älska den

nu är jag hemma igen, en snabbis bara. ska snart vandra bort till jenny igen. och gissa vad jag ska göra där?, jo vi ska se på buffy, haha. måste nog ta en  paus från det sen, har inte träffat älskling sen i lördags, så får väl bli att jag åker upp till krp sen eller ngt. saknar dig fett..

imorgon blire tatuering för min del, gissa om jag är nervös. jag har ju liksom 5 tatueringar, men alla är gjorda på fyllan.. men kommer kort imorgon på den iaf, ska be emly ta kort när jag gör den :) .

nu blire gå bort till jenny. 


kolla vad jag har fått av tonii i födelsedags present, älska den.. fick den tidigare pga att han skulle åka bort :( .
men tack, du är världens bästa granne jag haft, jag har alltid  vela ha ett sånt halsband, tack igen, älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0