mitt schema

sitter hemma hos jenny nu :) vi ska se på satc nu :) . sen ska vi göra om bilder osv, och jag ska leta efter en ny tatuering, ska vänta med tigern, vill ha dom pengarna till ngt annat. så ska hitta en mindre.. imorgon blire skola, blir nog en lungn dag. och idag har jag haft möte om skolan, och har börjat göra om mitt schema, och nu är det bestämt att jag ska gå på iv tills jag tar studenten och ska läsa kurser där. eftersom jag inte trivs i vanlig klass.. det känns bra att det är klart iaf, börjar 12 på måndagar och slutar 2-3. olika. och tis-tors börjar jag 9-2 eller 3 och fredagar börjar jag 9 och slutar 1 . gött va :D 

och jo FÄRJESTAD TOG HEM GULDET :D , visst är dom bäst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0