STÄNGT!

godmorgon, nu är helgen slut. och det har varit den  bästa helgen på riktigt riktigt  länge, igår drog jag hem till becka, sen gick vi vidare  till napoli där moa väntade på oss, vi tog en öl och en cider, min va riktigt god, måste nog dit snart igen och köpa en likadan. sen så gick vi mot i2, när vi kommer dit är det helt svart, alltså STÄNGT! jag blev ledsen på dom då. men då gick vi mot stan igen & jag & becka gick in på score, tog en cider och gick ut igen. sen fortsatte kvällen lite olika, lite va åt helvete och annat va bra. men det går vi inte in på. snart ska jag möta moa , sen becka :) . måste bara vakna till liv, vi va vakna till ca 8 eller något. hahah. nej nu blire beck :D


TACK FÖR EN SUPER BRA HELG <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0