Vad jag ska göra idag

usch vad tråkigt jag har, jag har ingen lust att göra det jag egentligen borde göra men måste väl det snart.

tänkte berätta för er vad jag ska göra idag

tänkte sluta vid 1 tiden, sen åka hem och bada lääääänge. sen packa mina saker. åka hem till becca, där blir det smink och fixx, sen blir det antagligen sitta ute någonstans eller hem till joel och förfesta. vid 10 tiden ska vi in på arena, och ja där vet man aldrig vad som händer, blir mycket dans iallafall & mycket cider, och denna gång ska jag inte tappa bort alla hela tiden. hahaha. jag hoppas iallafall på en super kväll, men jag behöver inte hoppas så mycket egentligen, för när jag är med becca så är jag garanterad en riktigt värd kväll <3.

Baby, don´t tell me it´s over..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0