vart ska ni en kväll som denna?

godmorgon, sitter i skolan nu. försov mig idag. så kom 20 minuter försent. det är lite konstigt att jag bara försov mig så lite, med tanke på gårdagen och att jag hade bestämt mig för att vara "sjuk" idag hela veckan. haha. men ändå så sitter jag här & lyssnar på musik. duktigt va ?.

igår efter skolan så gick jag till specialpedagogen och fixade till mitt schema lite mer. har ännu skönare dagar nu. och nu ska jag visa att jag verkligen vill fixa det här. och snart kommer datorn. när jag va klar hos henne så gick jag ner till stan och mötte becca (min partyprinsessa) <3 . vi träffade på alex och coffe och va med dom en sväng. sen mötte jag moa och gick med henne tills mattias kom så han fick blijetten. efter det drog jag & Moa hem till mig, åt lite osv, sen ner på stan igen, mötte alex och så satte vi oss på score och så bjöd han mig på en öl, min favorit heineken blev det såklart. sen flydde moa till en dum fotbollsträning så jag och alex väntade på coffe och mari sen gick vi hem till dom och satte oss ute drack och pratade lite. det va trevligt :) . sen gick jag hela vägen hem, jag missade bussen med 5 minuter :( . men det va skönt att gå faktiskt. mamma va kanske inte så glad när jag kom hem då, men det lugnade ner sig rätt snabbt. sen när jag la mig i sängen,  somnade jag på kanske 5 minuter. va rätt slut efter dagen.

nu ska jag inte skriva mer så jag inte tröttar ut er, har mycket mer att säga men tar det senare kanske, om jag inte glömmer det vill säga. haha

idag är det valborg, och det innebär utgång, vart ska ni en kväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0