aldrig att förlåta mig

sitter och tänker lite på allt möjligt, läser gammla inlägg från bloggen, och fasnade vid detta, tänker inte skriva ut vem som har skrivit det, läser personen det så vet hon att de är hon som skrivit. men jag  vill iaf säga att jag saknar dom tiderna med dig, när vi skrattade så mycket att vi fick ont i magen eller så mycket så vi grät.. jag vill också säga förlåt, troligtvis kommer du aldrig att förlåta mig, men jag saknar dig..



Tors 30 aug 2007 23:29
Hjärtat, om jag skulle kunna förklara hur mycket du betyder för mig skulle jag kunna döda för att du skulle förstå. Vet du hur mycket jag älskar att se dig glad? Vet du hur mycket jag älskar att vara med dig? Vet du hur mycket jag älskar att höra dig skratta, när vi skrattar sådär mycket tillsammans att det gör ont i magen. Att höra ditt skratt skulle kunna få mig på bra humör nästan när som helst. Vet du hur mycket jag älskar när du är sådär arg. Vet du Stine, vet du hur mycket jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

Vad har du för dig då? :)

2009-08-26 @ 02:31:26
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0