den är hemlig

Godmorgon haha, ännu en sen natt! gud vad är det med mig och sömn? måste verkligen vända tillbaka dygnet snart.. satt och kollade på gamla bilder inatt, och fy fan vad jag saknar gammla tiderna, Tjejkvällarna, fika dagarna, den sjuka humorn, alla dumma dagar.. ja allt!

Satt även och kollade på löshår, tänkte jag skulle köpa mig det, men bara använda det ibland, typ fester och sånt :) de kan väl funka?

Och har länge funderat på en sak, som jag inte kommer att berätta här i bloggen eftersom den är hemlig för ja alla! Men Jag kommer att berätta det lite längre fram, folk som känner mig kommer bli glada om jag säger så. men nu säger jag inget mer :)

Nu ska jag ner och äta lite frukost, sen ska jag börja städa, eftersom mats kommer hem imorgon och då måste vi flytta ur lägenheten.. vi ska nog fixa till i källaren eftersom det är ett rum där som man kan bo i typ, kan bli nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0