Jag är inte stark nog

Många frågar mig när jag kommer tillbaka till karlstad, och jag ska vara helt ärlig nu. Jag är inte stark nog till att åka tillbaka än, Jag har byggt upp så himla mycket här, jag har växt i mig själv, fått mer självförtroende.. och jag är rädd att allt det ska förstöras när jag kommer tillbaka till karlstad.. Men jag kommer tillbaka det gör jag, kommer antagligen om en ca 10 dagar, men stannar inte länge. kanske en vecka.. 

Många tjatar även om att jag inte är i skolan, men jag ser det på detta sättet, att så länge jag mår bra så spelar det inte så stor roll, det som är viktigast för mig just nu är att jag ska må bra och det gör jag.. och jag kommer även att få mina arbeten hit så jag kommer att ha skola jag med, men det blir liksom hemmaskola, och det ska jag sköta, jag tjatar på min mentor att jag vill ha arbeten, men det tar lite lång tid att fixa allt..

Ja när jag var liten sa jag alltid att när jag blir 18 år, då ska jag flytta till norge.. och vart är jag nu? Jag har inte flyttat ÄN, men jag bor halvt här och trivs till tusen!

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Vad gillar du för sorts filmer? :)

Jag såg The Pursuit Of Happyness med Will Smith för någon vecka sen och verkligen älskade filmen, så den rekommenderar jag om du inte sett den redan! Den är tydligen ganska gammal, jag ligger efter lite.. hähä!



Jag känner igen det där, "när jag blir 18 ska jag..."

Jag har vart 18 i fyra år nu och tror inte mycket av det jag hade tänkt skulle ske har hänt än :|

2009-08-28 @ 16:11:38
URL: http://wazup.blogg.se/
Postat av: Leia

Okej, här blir nog lugnt. =)

2009-08-28 @ 17:49:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0