åka till Moa

hallo, sitter i min goa säng nu och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan åka till Moa så vi kan göra oss iordning. det blir alltså ut ikväll :) . det dumma är att jag inte har någonting att ha på mig så jag är ganska ledsen.. men jag får väl hitta någonting..

efter skolan så gick vi till h&m, där mina älsklingar finns (skor) . jag har velat ha dom as länge men inte haft pengar. men jag gick iaf och testade dom. och dom va hur sköna som helst. så jag får väl fjäska lite för mamma. jag bara måste ha dom...

nu måste jag blåsa håret. uppdaterar kanske inatt. om jag inte somnar. ha en bra fredagkväll, för det ska jag ha :) <333

Kommentarer
Postat av: Helena

Hallå där. Hoppas att allt är bra och att du har en bra lördag!

2009-02-07 @ 14:21:48
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0