Badhuset

hemma från badhuset nu, det va riktigt kul. vi härjade som bara den, jag hoppade från 5an kanske 2 eller 3 gånger och det va jätte läskigt, jaja jag vet jag är mes. sen så körde vi nån lek så jag skulle sitta på jennys axlar och moa på linns, så skulle jag och moa dra ner varandra i vattnet, men moa hade andra tankar. hon rev mig på näsan istället haha :) . har ett litet sår där nu :) efter badhuset blev det mat på bk. jag som hade bestämt mig för att äta lite nyttigare.. det höll ju länge..

nu ska jag snart städa lite i mitt rum och lägga mig i badet, måste tvätta håret med silvershampoo. sen ska jag försöka sova faktiskt. men det tror jag inte att jag kommer lykas med. men ni får önska mig lycka till. kanske uppdaterar sen, om jag har nått vettigt att skriva. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0