bara legat i soffan

hårinpakningen funkade riktigt bra, mitt hår är super lent nu. ska göra den några gånger denna vecka. för nästa vecka ska jag ju till frissan :)

idag så blev det ingen skola för mig. så idag har jag inte gjort speciellt mkt, har bara legat i soffan och kollat film med bröderna sen kom moa & lite senare kom jenny, så hjälpte jag henne att färga håret. nu så ska jag städa mitt rum, det behövs faktiskt.

imorgon har jag bara 2 lektioner på 45 min sen har vi nån uppgift ute för läraren skulle bort. sen har jag möte kl 1 och efter det ska jag moa och jenny iväg och simma lite, efter det ska jag väl hem och vara barnvakt :)

nu ska jag fortsätta städa och se på aa :)

You are the one <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0