Beroende av film?

sorry att jag varit dålig på att uppdatera. men jag vaknade faktiskt nyss. och hela kvällen igår så kollade jag på massa filmer. jag får höra att jag är beroende av film, kan man va det? jag såg iallafall en sjukt bra dans film igår Center Stage Turn It Up. orkar inte skriva vad den handlar om idag. men den är riktigt värd att kolla på. dem är 2 an till Center Stage. den har jag dock inte sett eftersom jag inte hittade den.

snart kommer min kontaktperson och vi ska prata lite. men tror jag att jag ska gå ut och gå en sväng det ser ut att va ganska fint väder och på min dator står det att det bara är -3 grader och sol. så jag kanske tar en promenad sen. jag måste städa mitt rum idag också. stackars mig.. nej nu ska jag gå upp ur sängen så jag inte ligger här när hon kommer!

hörs sen <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0