de blir mys

sitter i skolan nu, eller har gjort det i en halvtimme typ. har bara några lektioner idag de är rätt gött. just nu har jag information och layout, det är jämt tråkigt.. men men allt är inte kul..

efter skolan blir det hem direkt, ska nog försöka mig på cupcakes. skulle försöka häromdan men det blev aldrig av. och ikväll kommer linn till mig de blir mys. och på lördag ska jag på bio, nya wallander filmen. hoppas den är bra, har hört att den ska va ganska dålig. men man får hoppas på annat.. 

nu får jag väl börja med en tråkig uppgift. tyck lite synd om mig. :)

kom även på att det är fredag den 13 idag, jag tror på sånt där, att det ska hända dåliga saker osv... haha

du är den enda för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0